دیدار مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با محمد باقری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۴:۵۲
کد خبر: ۸۹۲۶۲۹
دیدار مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با محمد باقری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در این دیدار با تاکید بر جایگاه مهم استان در ترانزیت و مباحث حمل و نقلی تصریح کرد: موقعیت ممتاز استان در بهره مندی از ظرفیت های گمرکی و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در کشور بی نظیر است.

محمد باقری افزود: انتظار می رود تا به تناسب این ظرفیتهای ویژه سازمان راهداری نیز در خصوص تامین زیرساختهای لازم نگاه ویژه ای به آذربایجان غربی داشته باشد.

وی تصادفات جاده ای را یکی از آسیبهای جدی جامعه عنوان کرد و گفت: فرهنگسازی برای ارتقای ایمنی و اصلاح رفتارهای ترافیکی مردم به جهت سهم عمده انسان در بروز تصادفات نیازمند اجرای برنامه های خلاقانه است.

باقری با تقدیر از تلاشهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اعلام آمادگی روابط عمومی استانداری برای همکاری در برنامه های مشترک کاهش تلفات جاده ای خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت شکل گیری حساسیت عمومی در خصوص اصلاح رفتارهای ترافیکی به منظور کاهش تصادفات جاده ای تصریح کرد: رویکردهای نوین آگاهسازی از طریق بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و روابط عمومی ها آغاز شده است.

فخاران با تقدیر از همراهی های استان در مباحث فرهنگسازی، اهتمام جمعی برای فرهنگسازی و تغییر نگرش های غلط ترافیکی را لازمه امروز چرخه حمل و نقل دانست.

در این دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در سخنانی به ظرفیت های حمل و نقلی استان و برنامه های دردست اقدام اشاره نمود.

گفتنی است در این دیدار از تلاشهای محمد باقری مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی قدردانی شد.

 

نظر شما