چهارمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۳:۲۰
کد خبر: ۸۹۸۱۱۷
به ریاست مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی چهارمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مصطفوی در این جلسه ، زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانتداری و بی‌طرفی را چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات پیش رو دانست و گفت: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه براساس قانون هرگونه استفاده از امکانات دولتی در انتخابات به نفع کاندیداها ممنوع است، افزود: مجریان انتخابات ممنوعیت استفاده از وسایل وزارتخانه‌ها و ادارات وابسته به دولت و سازمان‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند را مورد توجه قرار دهند تا هیچ شائبه ای بر طرفداری دولت از کاندیداهای انتخابات ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه زمانی ۱۰ تا ۱۶ آذر سال جاری زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم اعلام شده است، اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در استان اندیشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر اینکه  وزارت کشورتصمیم جدیدی برای تقسیمات کشوری در سطح کشور و این استان ندارد، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم این موضوع را دست‌آویز تبلیغاتی قرار ندهند و فرمانداران در صورت مشاهده تذکر لازم را به این کاندیداها بدهند.

وی گفت: به فرمانداران نیز ابلاغ می‌شود تا محل‌های اخذ رای را به خوبی آسیب‌شناسی کنند تا در زمان برگزاری انتخابات از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

در این جلسه روسای کمیته های ستاد انتخابات و فرمانداران ارومیه و پیرانشهر آخرین گزارش از برنامه ها و فعالیت های خود را ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز