خوشحالم در مقابل تیمی دفاعی در ارومیه به پیروزی دست یافتیم

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۹:۴۴
کد خبر: ۹۱۵۶۳۶
خوشحالم در مقابل تیمی دفاعی در ارومیه به پیروزی دست یافتیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالم برابر ترکمنستان که بخوبی لایه های دفاعی را تشکیل داده بود برد پرگلی کسب کردیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد ناظم الشریعه در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با ترکمنستان گفت: ابتدا به مردم ارومیه تبریک می گویم که میزبان این مسابقات هستند و شاهد برد تیم ملی بودند.

وی افزود: در این مسابقه تیم ترکمنستان بخوبی لایه های دفاعی تشکیل داده بود و بازی برابر چنین تیم هایی سخت است با این حال توانستیم بخوبی با استفاده از نیروهای جوان، نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:برنامه ما استفاده از نیروهای جوان در تیم ملی است و این بازیکنان به خوبی توانستند وظایف خود را انجام دهند.

ناظم الشریعه با اشاره به پیشرفت فوتسال در بین تمام تیم های آسیایی گفت: تیم های قاره آسیا با استفاده از مربیان صاحب سبک، اصول دفاعی را به خوبی آموزش دیده اند و سال به سال عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارند بطوری که تیم هایی چون ویتنام اکنون برابر قدرت های دیگر نتایج خوبی کسب می کنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تحت نظر گرفتن تیم ملی ترکمنستان از سال 2017 خاطر نشان کرد: این تیم با استفاده از یک مربی کروات و صاحب سبک، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و امروز نیز توانست در لحظاتی از بازی ما را تحت فشار بگذارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما پتانسیل و استعداد زیادی در فوتسال داریم و برای پیشرفت و ماندن در رتبه اول آسیا بدنبال بهبود زیرساخت‌ها، بهتر کردن لیگ و بهبود فضای اقتصادی این رشته باشیم.

ناظم الشریعه در پایان از حمایت تماشاگران ارومیه ای قدردانی کرد.

نظر شما