آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۹:۴۶
کد خبر: ۹۲۲۱۵۸
آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان سلماس خبر داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان سلماس از نزدیک به دیدار و گفتگوی چهره به چهره با اهالی بخش کوهسار سلماس پرداخت و مسایل مربوط به حوزه راهداری این روستا‌ها را بررسی کرد.

 شکری در این بازدید گفت: در مرحله نخست طرح ملی ابرار ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت می‌شود، که سهم استان آذربایجان غربی ۳۲۱ کیلومتر است که می‌توان این مقدار را به ۴۰۰ کیلومتر نیز افزایش داد.

او با اشاره به سهم شهرستان سلماس در این طرح ملی افزود: سهم این شهرستان در طرح ابرار ۲۲ کیلومتر است که با افزودن یک محور دیگر سهم شهرستان  را می‌توان تا ۳۲ کیلومتر افزایش داد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: برنامه پیش بینی شده طرح ابرار سال ۹۸ در استان آذربایجان غربی تا پایان سال مالی جاری یعنی تیرماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 شکری مهمترین پروژه‌های طرح ابرار شهرستان سلماس را تکمیل راه روستایی داراب - دلرزی (ادامه مسیر) به طول ۷ کیلومتر و محور روستا ییگیر آباد - دریک به طول ۱۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود: سعی می شود با اضافه کردن محور سه راهی ماته خرپه - شاتال سهم این شهرستان تا ۳۲ کیلومتر افزایش پیدا کند.
 
 گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این سفر همچنین بصورت میدانی از طرح ابرار محور داراب - دلزی بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز