توسط انتشارات جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی؛

کتاب داروهای ژنریک دامپزشکی ایران به چاپ چهارم رسید

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۳:۴۶
کد خبر: ۹۲۳۳۰۱
کتاب داروهای ژنریک دامپزشکی ایران به چاپ چهارم رسید
توسط انتشارات جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی، کتاب داروهای ژنریک دامپزشکی ایران به چاپ چهارم رسید

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، این کتاب توسط انتشارات جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، و به تالیف دکتر سیامک علیزاده از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد ارومیه به مرحله تجدید چاپ چهارم رسیده است.

در این کتاب اطلاعات جامعی در مورد هر یک از داروها، واکسنها، ضدعفونی کننده ها، آنزیمها و مکمل های غذایی دام و طیور آورده شده است تا متولیان حرفه دامپزشکی با اطلاعات جامع و دید وسیع از علوم دارویی به وظیفه خود نائل آیند.

این کتاب می تواند بعنوان راهنمای تخصصی پاسخگوی حداقل نیازهای ارتباطی در بین صاحبان مشاغل حرفه ای دامپزشکی، اساتید و دانشجویان دامپزشکی و علوم وابسته به دامپزشکی از جمله صنایع دارویی، صنایع مرغداری، دامداری، علوم ازمایشگاهی و ... باشد.

دسته داروی، اشکال دارویی، مکانیسم اثر، فارماکوکینگ، موارد مصرف، مقدار و روش مصرف، موارد منع مصرف، تداخل دارویی، عوارض جانبی، زمان پرهیز از مصرف و شرایط نگهداری و احتیاطات داروهای دامپزشکی از موارد مطروحه در این کتاب می باشد.

این کتاب به تعداد 2000 نسخه به چاپ رسیده و در کتابفروشی های معتبر در سطح کشور در دسترس علاقمندان و دانشجویان قرار دارد و کتابفروشی ها جهت درخواست این کتاب می توانند با واحد انتشارات جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به شماره 04433444070 تماس حاصل نمایند.

نظر شما