معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی

توجه بیشتر سمن ها به موضوع مبارزه با موادمخدر

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۸:۰۵
کد خبر: ۹۴۵۷۶۷
توجه بیشتر سمن ها به موضوع مبارزه با موادمخدر
سومین جلسه کمیته توسعه مشارکتهای مردمی به ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید.

 به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رئیس کمیته توسعه مشارکتهای مردمی در جلسه کمیته توسعه مشارکتهای مردمی  با اشاره به کشفیات 9 ماهه سالجاری گفت: براساس بررسیهای صورت گرفته در 9 ماهه نخست امسال مقدار 6877 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان ما کشف شده که نشان میدهد استان ما استانی است که از یک طرف در مسیر ترانزیت موادمخدر قرار دارد و از طرف دیگر در مسیر انتقال موادمخدر صنعتی ، که مبارزه با موادمخدر راسخت تر نموده و هزینه های زیادی را برای دولت جمهوری اسلامی ایران متحمل شده است.

وی افزود : راه حل  این معضل اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر است که برابر تدبیر ابلاغی ستاد مبارزه با موادمخدر امسال طرح یاری گران زندگی از سوی ستاد ابلاغ و اجرا میگردد تا در  جهت آگاهسازی اقشار مختلف مردم انجام و عملیاتی شود.

وی خواستار همکاری های لازم  از تمام سازمانهای متولی گردید.

مصطفوی در ادامه جلسه با اشاره به ظرفیت دفاتر تسهیل گری گفت: سمن ها بایستی از ظرفیت دفاتر تسهیل گری استفاده کنند چرا که وظایف آنها شناسایی آسیب های اجتماعی در محلات مختلف است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص فعالیت سمن ها گفت: باید تلاش سمن ها بسیار گسترده تر بوده و کار کارشناسی انجام دهند  مطالعه کنند و به روز باشند تا توفیق ما در پیشگیری از اعتیاد بیشتر گردد.

وی استفاده از ظرفیت رسانه ها ، مساجد و منابر را تاثیرگذار عنوان کرد و خواستار توجه ویژه رسانه ها به بحث و آموزش و پیشگیری شد و به همکاری ویژه بین صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این امر تاکید نمود.

مسئولین سمن های مرتبط نیز در این جلسه ضمن ارائه نکته نظرات لازم ؛ مطالبات خود را مطرح نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز