فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی

مرزبانان در حیات و ممات خود مایه خیر و برکت ملت شریف ایران هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۴:۰۱
کد خبر: ۹۴۶۴۵۹
مرزبانان در حیات و ممات خود مایه خیر و برکت ملت شریف ایران هستند
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از شهادت و اهداء اعضاء یک مرزبان این استان خبر داد و گفت: مرزبانان این مرز و بوم فرزندان رشید و دلاور مردم این سرزمین در حیات و ممات خود مایه دلگرمی و خیر و برکت هستند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: خدمت در مرز‌های مقدس این سرزمین و دفاع از حریم میهن اسلامی افتخاری بس بزرگ است که نصیب مرزبانان و سربازان جان برکف جمهوری اسلامی ایران جهت حفاظت و حراست از حدود و ثغور میهن اسلامی شده است.
 
سردار حسین خانی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت "ستوان سوم رضا عبدی پور" مرزبان هنگ ماکو که در اثر سانحه‌ای و بر اثر مرگ مغزی به فیض شهادت نائل آمده از اهداء اعضاء این مرزبان شهید به بیماران نیازمند خبر داد.
 
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه اعضاء بدن این شهید جان دو نفر از هموطنانمان را نجات داده اذعان داشت: مرزبانان این مرز و بوم فرزندان رشید و دلاور مردم این سرزمین در حیات و ممات خود مایه دلگرمی و خیر و برکت هستند.
 
اهداء اعضاء یک مرزبان شهید به بیماران نیازمند و نجات جان دیگر هموطنان اقدامی انسان دوستانه و ارزشمند است که نشان از اوج و کمال ابثار و فداکاری است و بسا جای مباهات و افتخار دارد.
 
سردار حسین خانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان غیور به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم این شهید بزرگوار شهادت در مسیر ولایت و دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران را سعادت و راه شهدا را مقدس و پرافتخار دانست.
 
گفتنی است مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر امروز، دوشنبه مورخه ۱۶/۱۰/۹۸ در شهرستان ماکو با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز