اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در بین زنان و دختران

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۷۴۱۶
اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در بین زنان و دختران
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در بین زنان و دختران خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیلو در جلسه گروه کاری آسیب های اجتماعی و کمیته پیشگیری از اعتیاد که امروز در استانداری برگزار شد، گفت : طرح یاریگران زندگی با هدف آشنایی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در بین زنان و دختران، تحکیم بنیان خانواده همزمان با هفته زن در ارومیه برگزار می شود.
وی افزود: طرح یاریگران زندگی بدون یاری نهادهاو جامعه بانوان به نتیجه و هدف خود نمی رسد و نیاز به همت عمومی بانوان و یکپارچگی در اجرای آن است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ادامه از تخصیص اعتبار به کمیته بانوان شورای هماهنگی مواد مخدربرای اولین بار در کشور خبر داد و گفت:  به همت این اداره کل  و برای نخستین بار اعتباری به کمیته بانوان شورای هماهنگی مواد مخدر اختصاص یافته که برای  برنامه ریزی استانی با مشارکت ۱۷ شهرستان بصورت همایش و کارگاه های آموزشی و نمایشگاه آشنایی با مواد مخدر هزینه می شود.

علیلو بابیان اینکه اعتیاد زنان باعث متلاشی شدن بنیان خانواده می شود، اظهار داشت: اعتیاد بانوان آسیبی چندجانبه است و نباید یک وجهی به آن نگاه کرد ، مقوله اعتیاد زنان باید به صورت ویژه مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد چرا که عوااقب استفاده از مواد مخدر به مراتب بیشتر از مردان است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه باید رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر را همه بپذیرند، گفت: همه باید در مقابل این پدیده شوم اجتماعی احساس مسئولیت ملی کنند و برای کاهش آسیب های این بلای خانمان سوز تلاش نمایند.

نظر شما