نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

توجه به ترویج مبانی فرهنگی در مسئله افزایش جمعیت

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۶:۳۲
کد خبر: ۹۴۷۴۱۹
توجه به ترویج مبانی فرهنگی در مسئله افزایش جمعیت
هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این جلسه با تاکید بر نگاه ویژه به افزایش جمعیت در کشور گفت: باید با ترویج مبانی فرهنگی در مسئله افزایش جمعیت، راهکارهای فرزندآوری در بین خانواده ها ترویج یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی فرهنگ‌سازی و آگاه سازی خانواده ها با آثار مثبت افزایش جمعیت را زمینه‌ساز رشد جمعیت در کشور و در استان عنوان کرد و افزود: در راستای افزایش جمعیت استان ضروری است سازمان های مردم نهاد در این حوزه فعال شده و  زوج‌های جوان را به فرزندآوری تشویق کنند.

وی با اشاره به لزوم کمک های بیشتر والدیدن به جوانان برای فراهم شدن زمینه ازدواج آنان گفت: والدینی که توان مالی دارند، زمینه زندگی و ازدواج ساده را برای فرزندان خود فراهم کنند تا جوانان با دغدغه کمتری ازدواج کنند.

طباطبایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: در راستای حمایت از مسئله مربوط به افزایش جمعیت در جامعه ، افراد و سازمان‌های مردم نهادی که خواستار فعالیت در این حوزه هستند، می‌توانند بدون مشکل خاصی اقدام به دریافت مجوز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز