۳.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۸:۰۹
کد خبر: ۹۴۷۶۲۱
۳.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ۲ عملیات جداگانه با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد اظهار داشت: در یکی از این عملیات‌ها، ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری محور میاندوآب - تبریز به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران انتظامی از این خودرو، ۴۰ دستگاه انواع گوشی تلفن‌همراه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این گوشی‌های قاچاق از شهرهای مرزی کشور وارد شده بود، بیان کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین از توقیف یک دستگاه مینی‌بوس در این ایستگاه بازرسی خبر داد و افزود: در بازرسی از این خودرو نیز ۲ هزار و ۸۲ ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه نیز ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، اضافه کرد: طبق اعلام کارشناسان ارزش این میزان کالای کشف‌شده نیز ۲ میلیارد ریال بوده‌است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز