۷۲.۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان میاندوآبی پرداخت شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۶:۲۷
کد خبر: ۹۴۷۶۲۸
۷۲.۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان میاندوآبی پرداخت شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: ۷۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زا طی امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده‌است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رسول بخشی افزود: از این میزان ۱۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در قالب اشتغال پایدار روستایی بوده که به ۳۹ مددجو پرداخت شده‌است.

وی اظهار داشت: از محل منابع بانکی نیز ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۱۴۷ نفر و از محل منابع امدادی نیز ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برای ۱۴ نفر طی سال جاری پرداخت شده‌است.

وی با بیان‌ اینکه هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۶۵ طرح توسط مددجویان کمیته امداد میاندوآب در حال اجراست، گفت: با اجرای هر کدام از این طرح‌ها برای ۲ یا سه نفر زمینه اشتغال فراهم شده‌ است.

مدیر کمیته امداد میاندوآب با بیان اینکه این طرح‌ها در زمینه دامداری، کشاورزی، زنبورداری، خرید خودرو و فعالیت‌های صنعتی است، اظهار داشت: همچنین از طریق موسسه‌های کاریابی این شهرستان، ۱۸ مددجو به کار معرفی شده‌اند که طبق تفاهم‌نامه، حق بیمه آنان از سوی کمیته‌ امداد پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداد نیز در قالب وام‌های کارگشایی برای ۷۲ مددجو، ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال و همچنین برای ۲۵ نفر غیرمددجو نیز ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده‌ است.

در شهرستان میاندوآب چهار هزار و ۷۴۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۸ نفر زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند؛ این شهرستان امسال با اجرای ۲۱۶ طرح رتبه نخست را در آذربایجان غربی در پرداخت بیشترین میزان تسهیلات اشتغال به خود اختصاص داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز