پایانه مرزی پلدشت یکی از گذرگاه‌های مهم کشور

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۷:۵۵
کد خبر: ۹۴۷۹۱۵
پایانه مرزی پلدشت یکی از گذرگاه‌های مهم کشور
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:پایانه مرزی پلدشت یکی از گذرگاه‌های مهم کشور است.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با حضور در فرمانداری شهرستان پلدشت و ملاقات چهره به چهره با مردم این شهرستان ضمن تسلیت شهادت سپهبند قاسم سلیمانی به رهبر معظم، مردم ایران و مسلمانان منطقه و محکومیت این اقدام تروریستی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو وظیفه مهم شامل نگهداری و ایمن سازی شبکه راه‌های موجود و مدیریت پایانه مرزی پلدشت را به عهده دارد.

ارسلان شکری پایانه مرزی پلدشت را یکی از گذرگاه‌های مهم کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این مرز از گذرگاه‌های اصلی کشور محسوب می‌شود و برای توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل بین المللی و توسعه آن بعنوان مرز واریانت برای سایر مرز‌های کشور از جمله بازرگان برنامه ریزی و تلاش‌های افزون درحال انجام است.
 
او  آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: طی بازدید‌های به عمل آمده توسط این اداره کل برنامه‌ریزی می‌شود که بیش از ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان طی دو سال آینده با امکانات این اداره کل اعم از ماشین آلات موجود و منابع استانی آسفالت شود.

این مقام مسئول گفت: شهرستان پلدشت با لحاظ تعداد روستا‌های برخوردار از راه‌های آسفالته سهم ۷۹ درصدی را دارا بوده که در مقایسه با میانگین استانی معادل ۵۸ درصد سهم بالاتری دارد و ۲درصد کل راه‌های استان را تشکیل می‌دهد.
 
شکری از اجرای طرح‌های مشارکتی با منطقه آزاد ماکو در شهرستان پلدشت خبر داد و افزود: درحال حاضر برای اجرای طرح‌های روکش آسفالت محور‌های اصلی، فرعی و روستایی در حوزه شهرستان پلدشت طرح‌هایی با اعتبار ریالی ۱۴ میلیاردتومان در مرحله مناقصه و ۷ میلیاردتومان در حال اجرا است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح لکه گیری و روکش محور جلفا به بازرگان گفت: شانه سازی محور فوق با امکانات موجود اداره وبرنامه ریزی لازم جهت نصب علایم و تابلو‌های ایمنی این محور نیز انجام شده است.
 
او با اشاره به انتقال ساخت راه‌های روستایی از ادارات راه و شهرسازی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با توجه به این انتقال تمامی پروژه‌های راه‌های روستایی که به مرحله عقد قرار داد رسیده اند را تحویل گرفته و نسبت به اجرای قرارداد‌های منعقده اقدام خواهدشد و شهرستان پلدشت نیز در زمره این برنامه ریزی قرار دارد.

در ادامه این دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی سوالات و مطالبات مردمی را پاسخگو و نسبت به رفع و تحقق آن دستورات لازم را صادر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز