ارائه بسته تشویقی ویژه بهمن ماه برای شهروندان خویی

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۰:۱۸
کد خبر: ۹۴۸۰۳۸
ارائه بسته تشویقی ویژه بهمن ماه برای شهروندان خویی
شهردار خوی از ارائه بسته تشویقی ویژه بهمن ماه برای مطالبات شهرداری از شهروندان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محرم اکبرزاده اظهار داشت: دهه فجر. یادآور مهمترین رویداد تاریخی کشور و شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی  است برهمین اساس در طول ایام بهمن ماه به مناسبت ایام دهه فجر برای کلیه عوارض پروانه های ساختمانی، بسته تشویقی ویژه ای جهت پرداخت مطالبات شهروندان از سوی شهرداری ارائه می شود. 

اکبرزاده گفت: بر اساس این طرح تشویقی شهروندان گرامی می توانند از مورخه 20 دی لغایت 25 بهمن ماه در صورت پرداخت نقدی بدهی های ناشی از کلیه عوارض پروانه های ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و کارگاهی و پرونده های ماده 100 و مطالبات ناشی از 35 درصد تشویقی این طرح استفاده نمایند. 

وی خاطر نشان کرد: جریمه های ماده 100 و بدهی های معوقه شامل این بسته تشویقی نمی باشد. 

شهردار خوی همچنین با اشاره به تخفیف 70درصدی بهای خدمات پسماند تصریح کرد: تخفیف ویژه 70 درصدی بهای خدمات پسماند نیز در این بسته تشویقی پیش بینی شده و در صورتی که همشهریان گرامی نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نمایند از تخفیف 70 درصدی بهای خدمات پسماند نیز می توانند استفاده کنند. 

وی افزود: جایزه 10درصدی خوش حسابی عوارض نوسازی نیز در این بسته برای شهروندان مد نظر قرار گرفته است. 

گفتنی است که شهروندان گرامی می توانند از مورخه 20دی لغایت 25بهمن ماه با مراجعه به شهرداری و پرداخت بدهی های خود از طرح تشویقی ویژه بهمن ماه استفاده نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز