اجرای طرح ملی " فهما " در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۷:۲۶
کد خبر: ۹۵۰۸۸۰
اجرای طرح ملی  فهما  در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی از اجرای طرح ملی " فهما " در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی خبر داد.
حجت الاسلام اباذر بیگی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی ، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ملی فرهنگی، هنری مساجد ایران معروف به "فهما " در تمام کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجرا می‌باشد.

حجت الاسلام بیگی افزود: طرح ملی " فهما " به منظور ارزیابی و رتبه بندی فعالیت‌های کانون‌های مساجد با هدف احیای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی در کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.
 
او با اظهار اینکه در حال حاضر یک هزار و ۲۳۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال می‌باشد، گفت: در این کانون‌ها بیش از ۳ میلیون فعالیت فرهنگی و هنری ثبت شده که برای ۸۵ هزار و ۱۵۷ عضو ارائه می‌شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه طرح " فهما " فرصتی برای شناساندن و نشان دادن فعالیت‌های انجام شده در کانون‌های مساجد می‌باشد و از این طریق فرصت رقابت بین کانون‌های مساجد در سطح کشور نیز مهیا شده تا بر اساس آیتم‌های مشخص شده با یکدیگر به رقابت بپردازند.
 
حجت الاسلام بیگی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح فهما تا چهارم ماه آینده تمدید شده است، گفت: پس از اتمام طرح مذکور، استان منتخب به عنوان پایتخت فرهنگی، هنری مساجد ایران " فهما " معرفی خواهد شد.
 
او آموزش کار با سامانه بچه‌های مسجد و ارائه عملکرد کانون‌ها و تکمیل پروفایل کانون‌ها در این سامانه از مهمترین محور‌های طرح " فهما " می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز