تأمین کامل کالاهای اساسی و میوه شب عید استان

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۹:۰۳
کد خبر: ۹۵۱۴۱۹
تأمین کامل کالاهای اساسی و میوه شب عید استان
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به ذخایر کالاهای اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین کالا های اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، غلامرضا بابایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استانگفت: با توجه به ذخایرانجام شده در خصوص کالا‌های اساسی در استان هیچ گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳ هزار تن برنج، یک هزار و ۲۵۰ تن روغن، یک هزار و ۲۸۰ تن شکر، ۲۸۴ تن گوشت، یک هزار و ۲۶۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۶۴ هزار تن گندم به صورت ذخیره در انبار‌های استان موجود می‌باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در خصوص تأمین میوه شب عید در استان اذعان کرد: برای تأمین میوه شب عید مورد نیاز مردم به تناسب مصرف استان اقداماتی صورت گرفته است که در این زمینه نیز جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
بابایی اضافه کرد: استان آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای تأمین سیب مورد نیاز شب عید ۱۱ استان دیگر به میزان ۸ هزار و ۸۰۰ تن تعیین شده است، میوه مورد نیاز برای مصرف عید در خود استان ۸۰۰ تن سیب درختی و یک هزار و ۸۰۰ تن پرتقال می‌باشد.
وی تاکید کرد: میوه مورد نیاز شب عید شهرستان‌های استان نیز بر حسب جمعیت تأمین و در بازه زمانی مشخص شده توسط زنجیره توزیع مشخص در هر شهرستان با قیمت یارانه‌ای توزیع خواهد شد.

 

نظر شما