تشکیل ۵۰۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۰:۲۲
کد خبر: ۹۵۱۹۲۶
تشکیل ۵۰۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون پنج هزار و ۸۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل و رسیدگی شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمد اقوامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۷۴۹ فقره تخلفاتی در بخش‌های مختلف کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق در استان تشکیل شده است افزود: بخش زیادی از این پرونده شامل پنج هزار و ۸۰ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌های تخلفاتی به بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند ادامه داد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۶۸۵ پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

اقوامی با بیان اینکه از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۷۶ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات و ۴۹۳ فقره پرونده نیز در بخش بهداشت و درمان بوده است گفت: اکیپ‌های بازرسی با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه ۹۰۰ بازرس افتخاری امسال با تشدید نظارت و بازرسی‌ها درصد مقابله با تخلفات هستند.

وی همچنین از تشکیل هزار و ۲۲۹ فقره پرونده کم فروشی طی سال جاری در استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد هزار و ۲۲۶ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تشدید بازرسی‌ها عنوان کرد: صاحبان این پرونده‌ها نیز به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز