رییس کل دادگستری آذربایجان غربی

آمریکا دشمنی خود را با ملت ایران با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۸:۱۴
کد خبر: ۹۵۲۳۵۶
آمریکا دشمنی خود را با ملت ایران با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد
مراسم دهمین سالگرد شهادت حاجی قلیزاده دادستان فقید شهرستان خوی با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در حسینیه شیخ نوایی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،مراسم دهمین سالگرد شهادت شهید حاج، ولی حاجی قلی زاده دادستان فقیدشهرستان خوی با حضور علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، مسئولین قضایی، مقامات، قشر‌های مختلف مردم در حسینیه شیخ نوایی خوی برگزار شد.

علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این مراسم گفت:شهید حاج قلیزاده به عنوان یک قاضی متعهد و انقلابی در خط مقدم مبارزه با ضد انقلاب و مفاسد اقتصادی و اجتماعی سال‌ها در این شهرستان صادقانه خدمت کرد و در راه مقدسی که انتخاب کرده بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اواظهارداشت: آنچه امروز یاد و خاطره شهید حاجی قلیزاده را با گذشت سال‌ها از شهادتش نزد مردم جاوید نگه داشته، جایگاه مردمی این شهید والا مقام بوده است.

گروسی ادامه داد:این شهید بزرگوار خادم واقعی مردم، دستگیر مظلومان و حامی اصلی قضاوت صحیح اسلامی بود و آن شهید بزرگواردرسالجاری به عنوان شهید شاخص کشوری در حوزه حقوقدانان و قضات کشور انتخاب شد

اودر ادامه سخنان خود با اشاره به دستور العمل ریاست قوه قضائیه در باره تجمیع و رسیدگی هرچه سریعتر به پرونده‌های کیفری گفت: لایحه‌ای در زمینه اصلاح قانون مجازات کیفری تقدیم مجلس شورای اسلامی شده که با تصویب نهایی آن تعداد پرونده‌ها و زندانیان بطور چشمگیر کم خواهد شد.

اوافزود: با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل قضایی و قضات در صدد هستیم پرونده موجود در دادگاه‌ها تا پایان سال به نتیجه رسیده و احکام لازم صادر شود.

رئیس دادگستری کل استان در ادامه به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بنابه فرموده حضرت امام در راس امور است و قوه مجریه و قضائیه و همه ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی مصوبات مجلس را اجرا می‌کنند.

اواضافه نمود: مردم بایدبرحسب وظیفه انقلابی در انتخابات شرکت پرشور داشته باشند تا به دشمنان نشان دهند که تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب و نظامشان هستند.

گروسی افزود: و با انتخاب افراد اصلح از بین کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان مجلسی قویتر روی کار آورند تا با تصویب قوانین قویتر در چهار چوب منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، گام‌های بلندی در راه خدمت به مردم و حل مشکلات کشور برداشته شود.

او در ادامه به دشمنی‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی ودر راس آن آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار در طول ۴۰ سال دشمنی‌های پنهان و آشکار زیادی با ملت ایران داشته که ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از آن دشمنی‌های شیطان بزرگ آمریکا است.

او افزود: آمریکا فکر می‌کرد که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی نظام اسلامی ایران را به شکست می‌کشاند غافل ازاینکه کشور ما صد‌ها سردار مثل شهید سلیمانی در اختیار دارد و راه آن شهید را ادامه خواهند داد و نقشه‌های شیطانی آمریکا را نقش بر آب می‌نمایند.

لازم به ذکراست که شهید حاجی قلیزاده دادستان فقید خوی ۲۸ دی ماه سال ۸۸ بدست کوردلان منافق و ضد انقلاب ترور شد و به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز