بیش از یک هراز کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در روستا‌های آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۵۲۸۸۴
بیش از یک هراز کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در روستا‌های آذربایجان غربی
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری بیش از یک هزار کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سطح استان اجرا شده است.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۷۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان انجام شده است که بیشترین شبکه گذاری مربوط به منطق روستایی می‌باشد.
 
شیخی افزود: در سالجاری تا کنون در سطح استان ۱۵ هزار و ۳۰۰ مورد نیز انشعاب گاز نصب شده است همچنین تعداد ۴۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی هم به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۴۷۵ روستا عملیات گاز رسانی در حال اجرا می‌باشد؛ افزود: کل روستا‌های گاز رسانی شده در استان یک هزار و ۱۱۹ روستا می‌باشد.
 
شیخی با بیان اینکه ۶۷ درصد خانوار‌های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند؛ گفت: ۶/۹۹ درصد خانوار‌های شهری نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
 
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در بخش دیگر سخنان خود با اجرای دو پروژه گاز رسانی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عملیات گاز رسانی در دو شهر خلیفان و میرآباد در حال اجرا می‌باشد که پیش بینی می‌شود تا اواخر سال آینده به پایان برسند که با اتمام این پروژه‌ها خانوار‌های روستایی برخوردار از نعمت گاز طبیعی به بالای ۸۵ درصد برسد که بیشتر از میانگین کشوری می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز