از سری مساقات لیگ دسته یک فوتبال کشور

تساوی ۹۰ ارومیه و آلومینیوم اراک

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۹:۵۱
کد خبر: ۹۵۳۲۹۵
تساوی ۹۰ ارومیه و آلومینیوم اراک
دیدار تیم های ۹۰ارومیه و آلومینیوم اراک در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دیدار تیم های ۹۰ ارومیه و آلومینیوم اراک از هفته بیستم رقابتهای دسته اول فوتبال کشور که قرار بود دیروز یکشنبه در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شود ولی به دلیل بارش برف و لغو پرواز تیم حریف به امروز موکول شده بود، در نهایت راس ساعت ۱۴برگزار گردید که در این مسابقه پرهیجان و جنجالی، هر دو تیم به تساوی رضایت دادند تا امتیازات را بین خود تقسیم کرده باشند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت در اراک با نتیجه ۱ بر صفر به سود آلومینیومی ها به پایان رسیده بود و ارومیه ای ها در این بازی آمده بودند که با پیروزی و کسب سه امتیاز خود را به صدر جدول نزدیک تر نمایند و از آن جایی که مس رفسنجان در برابر قشقایی شیراز شکست خورده بود و فجر هم نتیجه ای به غیر از مساوی در برابر استقلال خوزستان به دست نیاورده بود، این بهترین فرصت برای شاگردان وحیدبیاتلو بود تا شرایط جدولی را به نفع خود رقم بزنند که این گونه نشد و آنها در خانه خود مقابل شاگردان رسول خطیبی به نتیجه مساوی برابر یک رسیدند تا دو امتیاز حساس را در بهترین زمان ممکن از دست بدهند.

این بازی سراسر هیجان و حتی می توان گفت جنجال به همراه داشت به طوری که گل های هر دو تیم از روی نقطه پنالتی و اخراج بازیکنان را هم در این بازی شاهد بودیم، مسابقه ای که همه چیز داشت به غیر از برنده در آن پیدا می شد.

در لحظات پایانی هم یک پنالتی برای تیم۹۰ ارومیه گرفته شد که داور بعد از مشورت با کمک خود آن را کنسل کرد تا بعد از سوت پایان بازی نیمکت دو تیم به جنجال کشیده شود .

ارومیه ای ها با این تساوی امتیازات خود را به ۳۶ رساندند و با یک پله صعود در جایگاه سوم جانشین خوشه طلایی ساوه شدند تا هم چنان در کورس مدعیان صعود قرار داشته باشند.کمپ

نظر شما