معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی

تعلل در خصوص حمایت از طرح های اشتغال زا جایز نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۶:۱۰
کد خبر: ۹۵۴۱۸۹
تعلل در خصوص حمایت از طرح های اشتغال زا جایز نیست
معاون استاندار آذربایجان غربی: بانک ها در پرداخت اعتبارات حمایت از تولید و اشتغال جدی تر عمل کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طرح های تولیدی و صنعتی برای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند سرعت بخشی سیستم بانکی به روند پرداخت تسهیلات هستند گفت: با توجه به زمان اندک باقیمانده تا پایان سال مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال از محل بند الف تبصره ۱۸ جدی تر عمل کنند.

بهنام شهدی با تقدیر از تلاش سیستم بانکی در تخصیص اعتبارات اشتغال پایدار روستایی افزود: انتظار می رود روند مطلوب در اعتبارات اشتغال روستایی در خصوص بند الف تبصره ۱۸ نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر چه اعتبارات بند الف ماده ۱۸ به منظور حمایت از تولید و اشتغال دیر به سیستم بانکی اطلاع داده شده است گفت: با این وجود با شناختی که از مدیران بانکی استان داریم امیدواریم بتوانند تا پایان سال اعتبارات لازم و سهم استان در منابع تخصیصی از بند الف تبصره ۱۸ را جذب و پرداخت نمایند.

شهدی سرمایه گذاری را راه برون رفت از معضل بیکاری دانست و افزود: بانک ها برای اینکه از حجم بار حمایت از تولید و اشتغال بکاهند باید بسمت راهکارهایی چون استفاده از بورس بروند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر لزوم آشنایی مدیران بانکی، اقتصادی و بخش خصوصی با ظرفیت های بورس و شرکت های تامین سرمایه تاکید کرد و گفت: در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال بانک ها از تمام راهکارهای لازم از جمله راه اندازی کمیته های کاربردی و تلاش شبانه روزی برای پرداخت منابع باقیمانده بند الف تبصره ۱۸ به منظور حمایت از تولید بهره ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز