مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی

خدمات رسانی مطلوب به مردم و مشترکین توسط شرکت آب و فاضلاب خوی

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۹۵۴۲۴۶
خدمات رسانی مطلوب به مردم و مشترکین توسط شرکت آب و فاضلاب خوی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: شرکت آب و فاضلاب افتخار خدمتگزاری در جهت تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز شهروندان گرامی و از طرفی جمع آوری دفع و تصفیه بهداشتی فاضلابهای خانگی را بر عهده دارد و با کوشش شبانه روزی پرسنل خدوم همواره سعی کرده است درجهت خدمت رسانی مطلوب به مشترکین عزیز گام های موثری را بردارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سلطانعلی ولیزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اعلام اینکه این شرکت با نگرش مسئولانه و متعهدانه، همت و تلاش مضاعف کارکنان توانسته اقدامات مهم و موثری را در جهت اجرای پروژه های احداث تاسیسات آب و فاضلاب و بهره برداری از تاسیسات موجود در سطح شرکت به انجام برساند، گفت: شرکت آب و فاضلاب همواره و همسو با عملیات اجرایی توانسته است اقداماتی را در خصوص فرهنگ سازی مصرف صحیح آب در مسیر مقدس خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت شهروندان گرامی بعمل آورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در خصوص عملکرد شرکت در طول دولت تدبیر و امید با اشاره به ارائه خدمات توسط شرکت در بخش آب، گفت: این شرکت ( تا پایان آذر ماه سال 1398 ) خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب 87 هزار و 142فقره انشعاب آب به جمعیتی 237 هزار  و 405 نفر (100 درصد جمعیت شهری ) در 5 شهر شرکت ارائه می کند.

وی اضافه کرد: در زمینه اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه ها اقدامات اساسی صورت گرفته بطوریکه درطول  دولت تدبیر و امید حدود 170 کیلومتر نسبت به توسعه  و اصلاح شبکه و اجرای خطوط انتقال اقدام نموده و بیش از 22 هزار و 636 فقره انشعاب آب در این مدت واگذار شده است .

ولیزاده  در خصوص تعویض کنتورهای خراب مشترکین اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوی در دولت تدبیر و امید بیش از  12 هزار و 866 فقره کنتور خراب مشترکین را تعویض کرده است.

وی در خصوص افزایش ظرفیت تامین آب گفت: در این مدت 8 حلقه چاه عمیق حفر و 12 حلقه چاه با دبی 110 لیتر در ثانیه  تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است.

مدیر عامل شرکت  در مورد تصفیه خانه آب شهرایواوغلی گفت :در طول دولت تدبیر و امید، شرکت آب و فاضلاب خوی  اقدام به تکمیل و راه اندازی تصفیه خانه آب ایواوغلی به روش اسمز معکوس به منظور ارتقاء شاخص های کیفی آب کرده است .

ولیزاده همچنین به شروع عملیات احداث مخزن در طول دولت تدبیر و امید اشاره کرد و تصریح کرد : عملیات احداث مخزن 15000 متر مکعبی شهرک ولیعصر (عج ) با پیشرفت فیزیکی 60  درصد و احداث مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر قطور با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در همین مدت شروع شده است .

وی در ادامه به عملکرد شرکت آب و فاضلاب خوی در بخش فاضلاب و در طول دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: امروزه ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه خانه های فاضلاب یکی از ضروری ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهداشت عمومی محسوب می گردد که براین اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه فاضلاب خانگی مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی جهان نموده و با تلاش مستمر در ارتقاء سطح بهداشت عمومی اقدامات مهمی انجام داده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با هدف سالم سازی محیط زیست، افزایش سطح بهداشت عمومی، ممانعت از آلودگی آبهای  زیرزمینی همواره مورد تاکید شرکت آب و فاضلاب خوی می باشد بطوریکه در حال حاضر در  شهر  خوی لوله گذاری خط انتقال و شبکه فاضلاب و به تبع آن واگذاری انشعابات فاضلاب اجرا می گردد و در مدت دولت تدبیر و امید حدود 105 کیلومتر شبکه فاضلاب احداث شده و تعداد 21 هزار و 124 فقره انشعاب فاضلاب در این مدت به مشترکین واگذار شده است. ولیزاده خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 65 درصد از جمعیت شهرخوی تحت پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارد که بیش از میانگین کشوری می باشد .

 وی افزود: در حال حاضر 1 باب تصفیه خانه فاضلاب با سه مدول موجود است که تکمیل و راه اندازی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی در طول دولت تدبیر امید انجام یافته و مدول سوم نیز با پیشرفت فیزیکی حدود 91 درصد در آستانه افتتاح قرار دارد. 

ولیزاده  اضافه کرد: فرآیند این تصفیه خانه (مدول دوم و سوم )  از نوع SBR  خواهد بود و جمعیت تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی در حدود 225 هزار نفر در افق طرح می باشد.

مدیر عامل شرکت در پایان گفت :با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر در منطقه  و با توجه به تامین آب شرب تمام شهرهای شرکت از منابع زیر زمینی با کاهش سطح ایستابی و میزان آبدهی چاههای آب شرب مواجه هستیم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد:شرکت آب وفاضلاب خوی  برغم محدودیت های فراوان مالی خدمات قابل توجهی به مردم شریف و مشترکین انجام داده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز