آغاز نخستین دوره مسابقات بین المللی جام پوریای ولی در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۵:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۹۴۸
آغاز نخستین دوره مسابقات بین المللی جام پوریای ولی در آذربایجان غربی
سرپرست هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: مسابقات بین المللی جام پوریای، ولی با حضور ۹ تیم داخلی و خارجی در شهرستان خوی آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرپرست هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: رقابت بین‌المللی کشتی جام پوریای، ولی با حضور ۲۰۰ کشتی‌گیر داخلی و خارجی در خوی در حال برگزاری است.
کامل محمدزاده  با بیان این که نخستین دوره جام بین‌المللی کشتی پوریای ولی به میزبانی شهرستان خوی در حال برگزاری است اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۲۰۰ کشتی‌گیر داخلی و خارجی از کشورهای ایران، آذربایجان، ترکیه و عراق از صبح  امروز، پنجشنبه در مجموعه ورزشی دو هزار نفری شهید چمران خوی  آغاز شده است.

او خاطر نشان کرد: جام بین‌المللی کشتی پوریای ولی با حضور چهار تیم داخلی اردبیل، زنجان، کرج و کردستان و تیم های خارجی باکوی جمهوری آذربایجان، جمهوری خودمختار نخجوان، اربیل عراق و ترکیه با حمایت شهرداری خوی و شورای اسلامی شهر خوی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت کشتی استان برزگار می وشد و  تا فردا جمعه ادامه  دارد.

سرپرست هیئت کشتی آذربایجان غربی با بیان این که این مسابقات در  رشته های کشتی آزاد و فرنگی و  در سه رده‌ سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود افزود: تماشای مسابقات برای عموم آزاد بوده و در نهایت به سبب فرهنگ سازی برای حمایت از این مسابقه ۵ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به تماشاگران اهدا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز