قطع سهمیه سوخت مایع مشترکان در مناطق دارای گاز آذربایجان‌غربی

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۲:۱۵
کد خبر: ۹۵۵۵۵۱
قطع سهمیه سوخت مایع مشترکان در مناطق دارای گاز آذربایجان‌غربی
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: براساس مقرارت وزارت نفت، تحویل سوخت مایع به ویژه نفت سفید برای خانوارهایی که در مسیر گازرسانی استان قرار دارند ممنوع است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، احمد مجرد مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، با اشاره به اینکه براساس مقرارت وزارت نفت، تحویل سوخت مایع به ویژه نفت سفید برای خانوارهایی که در مسیر گازرسانی قرار دارند ممنوع است اظهار کرد: خانوارهایی که دارای این شرایط هستند حتما باید نسبت به گازکشی و اشتراک خود اقدام کنند.

وی افزود: بنابراین باید مشترکانی که در مسیر گازرسانی هستند یا حتی در برخی موارد، علمک گاز روی دیوار و یا ساختمان تجاری آنها نصب شده است اما به هر طریقی نمی‌توانند نسبت به گازکشی اقدام کنند حتما باید نسبت به دریافت اشتراک خود اقدام کنند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: امسال این مجوز به شرکت پخش فراورده‌های نفتی داده شده است که نفت این خانوارها تحویل شده اما اعتبار این مجوز تا آخر فروردین سال آینده است و از اول اردیبهشت ماه سال آینده سوخت مایع شامل نفت گاز، نفت سفید و کپسول مایع به خانوارهای شهری و روستایی واقع در مناطق دارای گاز، اما فاقد انشعاب گاز تخصیص نخواهد یافت.

مجرد با بیان اینکه آذربایجان‌غربی به لحاظ جغرافیایی بالاترین مصرف نفت را در کشور دارد، از اختصاص سهمیه نفت برای مشترکان شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز شهری در شمال و مرکز استان خبر داد و افزود: طرح فوق العاده‌ای از اول بهمن ماه اعلام شده که بر این اساس، به خانوارهای کم جمعیت یک یا دو نفره 200 لیتر و خانوارهای پرحمعیت 400 لیتر اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: مشترکان واجد شرایط می‌توانند از اول بهمن تا آخر اسفند ماه با  مراجعه به شعبات نفتی و فروشنده‌ها نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز