کلنگ زنی نخستین مرکز علوم و نجوم در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۰:۲۷
کد خبر: ۹۵۶۱۰۳
کلنگ زنی نخستین مرکز علوم و نجوم در آذربایجان غربی
همزمان با ایام الله دهه فجر، نخستین مرکز علوم و نجوم در آذربایجان غربی کلنگ زنی می‌شود.
به گزارش  برنا آذربایجان غربی،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر نخستین مرکز علوم و نجوم ویژه کودکان و نوجوانان در محل پارک ملت ارومیه کلنگ زنی می‌شود.
 
زاهدی افزود: برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه برای سالجاری یک و نیم میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است که در روز‌های نخست ایام مبارک دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.
 
او اضافه کرد: مرکز مذکور مجهز به ایستگاه علوم و نجوم، فیزیک، زیست شناسی، رصد خانه، آسمان نمای مدرن برای نمایش وضعیت فضا و کارگاه‌های ویژه می‌باشد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اظهار اینکه این استان فاقد مرکز علمی برای کودکان و نوجوانان می‌باشد، بیان کرد: سعی ما براینست که با راه اندازی مرکز علوم و نجوم زمینه را برای آموزش علمی و تخصصی کودکان به شیوه‌های عملیاتی فراهم نماییم.
 
زاهدی در ادامه در رابطه با دیگر مزایای مرکز علوم و نجوم گفت: در این مرکز علاوه بر موارد ذکر شده فضای باغبانی و فضای هنر‌های تجسمی نیز در نظر گرفته شده است تا کودکان و نوجوانان با حضور در این فضا‌ها بصورت عملی بر سطح آگاهی و دانش خود بیافزایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز