رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

برگزاری ۴۶۸ عنوان برنامه جدید دهه فجر امسال در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۶:۲۸
کد خبر: ۹۵۷۷۴۳
برگزاری ۴۶۸ عنوان برنامه جدید دهه فجر امسال در آذربایجان غربی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:۴۶۸ عنوان برنامه جدید در دهه فجر امسال در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،طاهر بخشایی در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه مطبوعات استان برگزار شد، در تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر در استان افزود: ۴۶۸ عنوان برنامه جدید علاوه بر برنامه های روال هرساله، در سطح استان برگزار خواهد شد.

بخشایی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی شاهد حضور پرشور مردم برای تجدید بیعت با شهدا خواهیم بود، تصریح کرد: در سطح استان ۱۷ستاد برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده و ۲۲ کارگروه در سطح استان فعال هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: همزمان با ساعت ورود حضرت امام به کشور  ۴۱ دستگاه موتور سوار به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مسیر فرودگاه ارومیه تا باغ رضوان رژه خواهند رفت.

وی اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، دیدار با۴۰۰ خانواده شهید استان، 
آغاز طرح پایش سلامت خانواده های ایثارگران و برگزاری همایش تبیین نقش زنان در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه های مهمی است که در دهه فجر امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته مردم همیشه در صحنه بوده اند، افزود: نمونه  حضور مردم را در تشییع پیکر سردار شاهد بودیم بنابراین مردم وقتی احساس می‌کنند دشمن درپی آسیب به انقلاب است محکم تر و پرشورتر در صحنه حضور می یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز