مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تاکید کرد؛

پوشش گسترده رسانه ای حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس و جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۹:۵۱
کد خبر: ۹۵۷۸۸۰
پوشش گسترده رسانه ای حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس و جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی بر پوشش گسترده رسانه ای حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش  برنا آذربایجان غربی ، مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران رسانه های خبری با اشاره به شیطنت های ناتمام دشمنان و تقویت فضای ناامیدی و یاس در جامعه، بر پوشش گسترده رسانه ای از حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس و جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

او همچنین به اشاره به اینکه آرایش رسانه ای دشمن به مراتب بیشتر از آرایش نظامی است خواستار همدلی و فعالیت بیشتر اصحاب رسانه برای فروکش کردن  فضای یاس و نامیدی در جامعه اسلامی شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی اظهار کرد: این مرکز رسانه ای  با بسیج تمام تجهیزات و امکانات خود  علاوه بر پوشش رسانه ای گسترده این رخداد ملی در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از  ۶ هزار و ۲۲۰  دقیقه در بخش سیما و افزون بر ۷  هزار و ۹۳۰ دقیقه در بخش صدا برنامه انتخاباتی، توسط رسانه ملی در سطح استان پخش و اجرا می شود.

او همچنین از تهیه و تولید ۱۸۰ میان برنامه انتخاباتی کوتاه مدت، با عنوان "من انتخاب می‌کنم" خبر داد و افزود: این برنامه ها با زمان سه دقیقه‌ای است که تا دوم اسفند ماه روز رای گیری در میان برنامه‌ها پخش می‌شود.

مجرد به بهره برداری از  ۲۶۵ پروژه رادیویی و تلویزیونی در ایام الله دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از اجرای ۵۸ طرح نظرسنجی انتخاباتی و رسانه ای و همچنین تولید سریال ۲۶ قسمتی "دخترم نرگس" با رویکرد مسائل پلیسی و موضوعات تاریخی استان، سریال "قرارسیز" با رویکرد حمایت از تولید و سریال "خام خیال" در قالب طنز توسط رسانه ملی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز