اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در خوی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۴:۳۹
کد خبر: ۹۵۷۹۱۳
اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در خوی
فرمانده سپاه خوی گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه با ۴۱ عنوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی بعداز تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با تشریح برنامه‌های سپاه خوی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه با ۴۱ عنوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوی اجرا می شود.

سرهنگ علایی در مورد شعار دهه فجر امسال اظهار داشت: شعار محوری این دهه انقلاب اسلامی، زنده و پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت بوده و شروع ایام الله دهه فجر با نورافشانی و سردادن بانک الله اکبر است و همزمان با اولین روز از این ایام رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح و بسیجیان و نواختن زنگ انقلاب و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان همزمان با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خوی در زمینه برنامه‌های فرهنگی نیز گفت: یادواره‌های شهدای حوزه‌ای و پایگاهی و اصناف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهداء و جانبازان با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و اهدای هدیه، مراسم تجلیل از مادران شهدا، مراسم غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار شهداء همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سرهنگ علایی برنامه‌های عمرانی سپاه خوی را تشریح کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۳ طرح عمرانی اعم از ساخت مساجد در روستا‌های چکمه زر و بویلاپوش، خانه عالم در روستای مارکان و ۱۰ واحد مسکن مدد جویان کمیته امداد افتتاح می‌شود.

او گفت: همزمان با دهه فجر برنامه‌های ورزشی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شنا، دارت، دو میدانی، طناب کشی و تیراندازی با تفنگ بادی و. برگزارمی شود.

علایی گفت: برگزاری میز خدمت جهادی در سطح شهر، ویژه برنامه‌های دهه فجر، مراسم‌های خاطره گویی، دیدار با رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاه‌ها و افراد نخبه و چهره‌های موفق محله را با عنوان تجلیل از مجاهدان، مدافعان و فعالان انقلاب، برپایی تور‌های ایست و بازرسی و پخش گل و شیرینی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش آهنگ‌های انقلابی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز