مدیرکل کمیته امدادآذربایجان‌غربی:

اعطا ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان آذربایجان‌غربی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۷:۰۲
کد خبر: ۹۵۷۹۵۴
اعطا ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان آذربایجان‌غربی
همزمان با دهه فجر امسال ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه بلاعوض به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اعطای ۲۳۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مددجویان گفت: این کمک‌هزینه شامل تامین جهیزیه برای ۵۰۰ نوعروس، کمک به معیشت مددجویان، هزینه‌های درمانی و لوازم ضروری زندگی است.

سهندی از توجه ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) به موضوع اشتغال مددجوی خبر داد و اضافه کرد: در این راستا، همزمان با دهه فجر امسال نیز بیش از یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به خانواده‌های متقاضی پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: هدف گذاری انجام شده برای پرداخت این میزان تسهیلات، سه هزار و ۲۰۵ طرح اشتغال مددجویی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰۳ واحد مسکن مددجویی در شهرهای مختلف استان افتتاح و به مددجویان فاقد مسکن واگذار می‌شود.

او اظهار داشت: این واحدهای مسکن مددجویی با ۲۸۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سهندی، اعزام ۱۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران مددجوی تحت پوشش به مشهد مقدس، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش خانواده با رویکرد دستاوردهای انقلاب برای پنج هزار نفر از بانوان تحت حمایت و دیدار و دلجویی از خانواده ۱۲۶ شهید در استان را از دیگر برنامه های این نهاد در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز