پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۵۷۹۹۴
پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری را رمز پیروزی بر دشمنان و تداوم آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ متن پیام محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ٥٧ با رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی و آزادیخواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت.

 چهل و یک سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است. چهل و یک سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی که ثمره رشادت دلاور مردانی چون شهیدان باکری و شهدای معظم دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است، موجب شده تا این خطه از ایران عزیز همواره پیشگام مبارزه با بدخواهان نظام باشد.

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است. بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سپهبد قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.

 اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ این تاریخ سراسر عزت و اقتدار را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این مردم شریف و غیور خواستارم.
 
محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز