معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی:

سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن مبانی وحدت و انسجام ملی را مدنظر قرار دهند

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۷:۱۹
کد خبر: ۹۵۸۰۱۳
سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن مبانی وحدت و انسجام ملی را مدنظر قرار دهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اتحاد و همبستگی امروز بیش از همیشه نیاز جامعه است گفت: برای خنثی ساختن توطئه های دشمنان و نیز بهره گیری از توان و نقش همه سلایق قانونی در کشور به اتحاد و یکپارچگی نیاز داریم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ علی مصطفوی در نشست مسئولین کارگروه های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به درپیش بودن رویداد سیاسی انتخابات مجلس در اسفندماه و احساس مسئولیت متولیان امر در اجرای قانون گفت: مسئولین و نامزدهای انتخابات حق استفاده از امکانات دولتی علیه یا به نفع هیچ نامزدی را ندارند و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می شود.

وی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف شده با اولین سال از گام دوم انقلاب بر ضرورت استفاده از توان جوانان در پیشبرد برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام به مردم است و مسئولین با حضور در بین مردم نسبت به رفع دغدغه های آنان اقدام نمایند.

مصطفوی در ادامه از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواست تا در انتخاب سخنرانان راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان جشن ملی ایرانیان  دقت نظر داشته باشد تا افرادی حداقل با ویژگی هایی چون مورد قبول اکثر جناح های سیاسی و شهره به وحدت طلبی را انتخاب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: نباید عده ای با سوء استفاده از تریبون نسبت به تخریب دولت و ضربه به وحدت و همدلی اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز