رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

استان آماده برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه است

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۳:۴۹
کد خبر: ۹۵۸۷۸۷
استان آماده برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه است
رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: استان آماده برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مصطفوی در جلسه ستاد انتخابات استان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در حوزه های انتخابیه استان، گفت: در این دوره از انتخابات حدودا 16 نفر برای به دست آوردن یک کرسی نمایندگی مجلس در استان به رقابت خواهند پرداخت .

وی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو 2117 شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اولویت اول استان در حال حاضر انتخابات است و تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در استان در نظر گرفته شده است و امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دشمنان را بیش از گذشته مایوس کنند. 

وی همچنین از نامزدهای انتخابات نیز خواست تا در برنامه های تبلیغاتی و سخنرانی های خود، اخلاق مدار بوده و اخلاق و قوانین انتخابات را رعایت کرده و بدور از تخریب و دامن زدن به مسائل قومیتی، برنامه ها و دیدگاه های خود را برای مردم تشریح کنند. 

وی همچنین از فرمانداران استان نیز خواست تا همچون سالهای گذشته برای جلوگیری از آلودگی بصری شهرها، مکانها و فضای ویژه ای را برای نصب پلاکاردها و پوستر های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات در نظر بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز