سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد:

اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی ، ورزشی و حوزه جوانان و افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه و طرح ورزشی در دهه فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۱۰:۴۲
کد خبر: ۹۵۹۵۱۴
اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی ، ورزشی و حوزه جوانان و افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه و طرح ورزشی در دهه فجر
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری برنامه های دهه مبارک فجر گفت: امسال بیش از 300 عنوان برنامه مختلف در حوزه های فرهنگی و ورزشی، جوانان همزمان با دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد و نیز 10 پروژه عمرانی و طرح ورزشی نیز در سراسر استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی،کیومرث پورایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری برنامه های دهه مبارک فجر گفت: امسال با همّت همکاران ستادی و شهرستانی مجموعه ورزش و جوانان و نیز هیأت های ورزشی و سمن های جوانان بیش از 300 عنوان برنامه مختلف در حوزه های فرهنگی و ورزشی، جوانان همزمان با دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد و نیز 10 پروژه عمرانی و طرح ورزشی نیز در سراسر استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

پورایراندوست گفت: امسال در کنار میزبانی چندین مسابقه مهم ورزشی از جمله مسابقات بین المللی بوکس شهرستان خوی، مسابقات لیگ برتر کبدی کشور در ارومیه، مسابقات کشوری تنیس روی میز جوانان دختر، مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی در خوی و صدها مسابقه و رویداد ورزشی دیگر برنامه ریزی خوبی برای ارائه دستاوردهای ورزش استان در طول 41 سال انقلاب اسلامی ایران در قالب نمایشگاه هیأت های ورزشی استان نموده ایم که در ایّام دهه مبارکه فجر با مشارکت هیأت های ورزشی در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین طرح ملّی از فجر تا نوروز بعنوان طرحی محوری و کلیدی با هدف توسعه نشاط و شادابی عمومی و تعمیم ورزش در بین آحاد مختلف جامعه به همت هیأت ورزش های همگانی و چند هیأت دیگر در 13 ایستگاه در فضاهای بسته و بوستان ها و پارک ها برگزار خواهد شد.

پورایراندوست همچنین گفت: در این ایّام جشنواره ها و همایش های مختلف ورزشی، کارگاه ها و آیین های تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی و مدال آوران برتر المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در حوزه های بانوان، روستایی و عشایری، همگانی و قهرمانی و حرفه ای در کنار طرح ها و ایده های کاربری جوانان و سمن ها در قالب های مختلف اجرا می شود.

وی گفت: بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران 41 خانه ورزش روستایی در سراسر استان با هدف توسعه شادابی و نشاط عمومی و سلامت روحی و روانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به تجهیزات ورزشی مجهز خواهند شد.

پورایراندوست همچنین گفت: با همدلی و تلاش جهادی به رغم کمبود ها و کاستی های مالی، امسال 5 پروژه عمرانی ورزشی شامل: سالن چندمنظوره سرو، زمین چمن مصنوعی روباز ماکو، سالن وورزشی طبقاتی میاندوآب در بخش دولتی و سالن ژیمناستیک و زمین چمن سرپوشیده پیرانشهر با اعتباری بالغ بر 65 هزار میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید و 5 طرح ورزشی شامل: زمین چمن مصنوعی روستای قولنجی، سالن روستایی چورس چایپاره و سالن های ویژه بیماران خاص، جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان در ارومیه با اعتباری در حدود 117000 میلیون ریال کلنگ زنی خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزاری گردهمایی مشترک مدیران کل ورزش و جوانان کشور، معاونین ورزشی و بانوان استان ها، رؤسای فدراسیون های ورزشی و مسئولین ارشد وزارتی و کمیته ملی المپیک یکی دیگر از برنامه های فاخر امسال است که 6 و 7 اسفندماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

پورایراندوست همچنین گفت: حضور حماسی و پرشور جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی یوم ا...22 بهمن و انتخابات 2 اسفند ماه مجلس شورای اسلامی، دیدار با امام جمعه و استاندار محترم و تکریم خانواده های معزز شهدا از مهمترین برنامه های فرهنگی دهه مبارکه فجر امسال می باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در خاتمه گفت: با موفقت فدراسیون هاکی، مسابقات جام جهانی 2021 هاکی در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و البته در تلاشیم تا مسابقات بزرگتری را نیز در استان با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های خود میزبانی کنیم و امیدواریم همه با هم با تلاش و عزمی جهادی در این مسیر بزرگ گام برداریم که همانا نتیجه آن رضایت حق تعالی و خون پاک شهدای والامقام می باشد و خدمت به مردم شیرین ترین فرصت های زندگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز