کلیه محور‌های اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۱:۰۷
کد خبر: ۹۵۹۶۴۵
کلیه محور‌های اصلی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از باز بودن تمام راه‌های اصلی محور‌های استان و برقرار بودن تردد کامل در آن‌ها خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از وقوع کولاک در ده محور استان طی بیست و چهار گذشته خبر داد و گفت: در محور‌های تکاب – شاهیندژ، سردشت – مهاباد، پیرانشهر – تمرچین، ارومیه – سرو، ارومیه – راژان، مهاباد – بوکان، نقده – پیرانشهر، خوی – مرز رازی، سلماس – خوی، ارومیه – سلماس طی بیست چهار گذشته کولاک در برداشت.

ارسلان شکری ضمن تقدیر شایان از تلاش بی وقفه راهداران ادامه داد: در طی بیست و ساعت گذشته جهت جلوگیری از انسداد شریان‌های اصلی عملیات برف روبی به حجم ۲۷۰ کیلومتر در ۲۱ مرتبه در ۸ محور شریانی و ۵ محور غیر شریانی انجام یافته است.

او ادامه داد: تناژ مصرفی شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان ۲۸۰ تن بود که در جریان این عملیات ۸۰ نفر از همکاران راهداری با ۳۲ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

او از ادامه عملیات برف روبی راه‌های ارتباطی روستا‌های استان خبر دادو افزود: بارش برف و وقوع کولاک شب گذشته باعث مسدودی راه ارتباطی ۱۰ روستا در شهرستان تکاب و ۵ روستا در شهرستان شاهیندز و ۴۰ روستا در شهرستان پیرانشهر و ۸۵ روستا در شهرستان مهاباد شده است که راهداران در صدد بازگشایی این راه‌های روستایی هستند.

شکری از کولاکی بودن سه محور استان در حال حاضر خبر داد و افزود: در محور‌های شاهین دژ – تکاب و شوط – چالدران کولاک بوده و در محور مهاباد – سردشت کولاک به همراه مه گرفتگی در جریان است.

این مقام مسئول با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ اضافه کرد: ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز