مرکز جامع سلامت امیرآباد بوکان به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۴:۰۹
کد خبر: ۹۶۰۲۶۰
مرکز جامع سلامت امیرآباد بوکان به بهره‌برداری رسید
با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، مرکز جامع سلامت امیرآباد بوکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، به مناسبت دهه فجر با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، سرپرست فرمانداری، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان بوکان، پروژه مرکز جامع سلامت شهری و روستایی امیرآباد بوکان به بهره‌برداری رسید.

عارف سهرابی رئیس اداره راه و شهرسازی بوکان گفت: این پروژه با مساحت زیر بنای مفید ۱۰۳۸ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال توسط معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی و نظارت راه و شهرسازی شهرستان بوکان در مدت زمان ۹ ماه احداث و به شبکه بهداشت و درمان بوکان به عنوان دستگاه بهره‌بردار تحویل داده شد.

او افزود: پروژه مذکور جزو پروژه های مصوب ستاد بازآفرینی شهری بوکان می باشد که با همت سرپرست محترم فرمانداری و همکاری همه جانبه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و سایر اعضا محترم ستاد به سرانجام رسید .

بازآفرینی شهری نگرش و اقداماتی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهری منطقه‌ی هدف عملیات است که در نهایت به یک پیشرفت پایداری اقتصادی، کالبدی، اجتماعی و محیطی خواهد انجامید. بوکان جزو شهرستان های پیشگام در بازآفرینی شهری می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز