برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان در حوزه مصرف صحیح آب در خوی

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۷:۲۲
کد خبر: ۹۶۰۷۴۸
برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان در حوزه مصرف صحیح  آب در خوی
به همت شرکت آب وفاضلاب خوی نمایشگاه نقاشی کودکان و مصرف بهینه آب در حال برگزاری است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،مجید خلخالی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گفت نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان به منظور ایجاد بستری فرهنگی و هنری برای جلب مشارکت مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور درحفظ واستفاده صحیح از آب ،  به مدت یک هفته  از۱۳ تا۲۰ بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوی در حال برگزار است.

خلخالی افزود این نمایشگاه آثار برتر از نقاشی هایی که کودکان و نوجوانان مدارس شهرهای خوی ، فیرورق و ایواوغلی  که به شرکت  آب و فاضلاب خوی ارسال نموده اند، به نمایش در آمده  و علاوه بر آن دارای بخش های جنبی مانند کارگاه نقاشی و کارگاه آموزشی مصرف بهینه آب است.

وی خاطر نشان کرد در این یک هفته علاوه بر نمایش نقاشی دانش آموزان مسابقات مختلفی برگزار و به برگزدیدگان جوایزی اهدا خواهد شد .

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی گفت قرار گرفتن ایران در منطقه آب¬ و هوایی خشک و نیمه خشک که متوسط بارندگی در آن حدود یک سوم متوسط جهانی است، ضرورت مدیریت مصرف آب و برنامه¬ ریزی در جهت آن را واقعیتی اجتناب ناپذیر کرده است  وی ادامه داد در حال حاضر با کمبود جدی آب در سطح کشور مواجهیم و پیش¬ بینی¬ ها از ادامه روند خشکسالی در چند سال آینده حکایت دارد. به رغم این مسئله هنوز هم بخش زیادی از جامعه خطر کم آبی را چنان که باید درک نکرده و یا آگاهی لازم در خصوص نحوه مدیریت مصرف آب ندارد و آگاهی، اطلاع رسانی و تغییر شیوه الگوی مصرف در این خصوص امری ضروری است. تجربه نشان داده است که کودکان و نوجوانان بهترین گزینه برای آموزش¬ های اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن هنجارهای آن هستند که علاوه بر خود قابلیت تاثیرگذاری بالایی بر دیگران و بزرگسالان دارند.

خلخالی یاد آور شد آموزش کودکان و نوجوانان به دلیل اثرپذیری و اثر گذاری بالای کودکان در تغییر رفتار مصرف آب اهمیت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز