مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی

آغاز گازرسانی به ۳۶ روستای ارومیه با مساعدت وزیر نفت

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۷:۵۲:۳۱
کد خبر: ۹۶۰۷۵۰
آغاز گازرسانی به ۳۶ روستای ارومیه با مساعدت وزیر نفت
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد: آغاز گازرسانی به محور دیزج مرگور با مساعدت وزیر نفت آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، طی مراسمی با حضور شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، شیخی مدیرعامل شرکت گاز استان، ملامحمدزاده فرماندار ارومیه و جمعی دیگر از مسئولان محلی و استانی، کلنگ گازرسانی به ۳۶ روستای غرب ارومیه بر زمین زده شد.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در این مراسم با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به ۳۶ روستای محور دیزج مرگور و شیخلر مزاری و ورمزیار ارومیه، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۷۵۵ متر خط تغذیه و ۱۷۲ هزار متر شبکه داخلی انجام می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه در قالب این پروژه، ۴۸۰۰ انشعاب گاز نصب می‌شود، افزود: برای اجرایی شدن پروژه مذکور، ۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گفته وی، با گازدار شدن این ۳۶ روستا، ۴۷۶۰ خانوار این مناطق از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در ادامه با اعلام اینکه همراه با آقای استاندار با وزیر نفت دیدار کردیم و با عنایت آقای وزیر گازرسانی به محور دیزج مرگور در دستور کار قرار گرفت، افزود: امروز عملیات لوله‌گذاری گازرسانی محور دیزج شروع می‌شود.

شیخی با ذکر این نکته که وزارت نفت و شرکت ملی گاز به ازای هر خانوار روستایی ۶ میلیون تومان برای گازرسانی در نظر گرفته است، ادامه داد: به لحاظ اینکه روستاهای محور دیزج مرگور از شهر دور است، هزینه تمام شده گازرسانی به این منطقه ۱۶ میلیون تومان بود و ما محدودیت بودجه‌ای داشتیم، اما با پیگیری آقای استاندار و مساعدت وزیر نفت، با تامین بودجه گازرسانی به این منطقه، عملیات پیمان‌سپاری این روستاها را به اتمام رساندیم و گازرسانی این روستا امروز آغاز می‌شود.

وی مدت اجرای این پروژه را ۲ ساله دانست و تاکید کرد: انتظار داریم اهالی منطقه در راستای اجرای این پروژه همکاری لازم را به ویژه در جوار روستاها با ما داشته باشند تا در روند گازرسانی تاخیری به وجود نیاید‌.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز