تبدیل آذربایجان غربی به یک کارگاه عمرانی برای فراهم سازی بستر توسعه

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۴:۴۶
کد خبر: ۹۶۱۲۴۸
تبدیل آذربایجان غربی به یک کارگاه عمرانی برای فراهم سازی بستر توسعه
شهریاری: خدمت رسانی به مردم با نگاه متوازن و توجه به مناطق کمتر برخوردار ادامه دارد

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ استاندار آذربایجان غربی با اشاره اتفاقات عمرانی و اقتصادی که در استان در حال انجام است گفت: با توجه به عنایت دولت و نیز همراهی اقشار مختلف مردم و امنیت بی نظیر شکل گرفته در استان، شاهد آنیم که آذربایجان غربی به کارگاهی عمرانی برای فراهم سازی بستر توسعه تبدیل شده است.
محمدمهدی شهریاری در آئین افتتاح تصفیه خانه آب سپهبد شهید قاسم سلیمانی سلماس به عنوان دومین تصفیه خانه مدرن کشور ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا، گزارشی از پروژه های افتتاحی در دهه فجر ارائه کرد و گفت: امسال در دهه فجر و هفته دولت ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که در این شرایط سخت اقتصادی در نوع خود کم نظیر است.
وی گفت: آذربایجان غربی در شاخص بهره مندی از خدمات مهمی چون گاز، آب و درمان ضمن جبران عقب ماندگی تاریخی، از میانگین کشوری پیشی گرفته است.
شهریاری در ادامه با اشاره به رویکرد بهبود شاخص اشتغال در استان به عنوان اولویتی اساسی تصریح کرد: خوشبختانه آذربایجان غربی برای سومین فصل پیاپی رتبه نخست محیط کسب و کار کشور را که شاخصی مهم در رونق تولید و سرمایه گذاری است کسب نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز