دو برابر شدن داد و ستد سهام در تالار بورس آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۱:۲۲
کد خبر: ۹۶۱۴۴۸
دو برابر شدن داد و ستد سهام در تالار بورس آذربایجان غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: حجم معاملات سهام در تالار بورس آذربایجان غربی جهش یافت و دو برابر شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، تعداد ۲۳۶ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۳۰۲ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر ۷۷۹ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی داد و ستد شد؛ که در مقایسه با معاملات هفته گذشته تقریبا ۹۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه فروش سهام در تالار بورس استان از خرید سهام پیش گرفته است، ادامه داد: افزون بر ۵۵ درصد معاملات تالار بورس استان آذربایجان غربی مربوط به فروش و بقیه آن خرید بوده است.

جوادی افزود: در هفته‌ای گذشت، در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۳۵۷ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۱ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت بانک تجارت با ۹ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش شاخص کل بازار بورس و فرابورس نیز خبر داد و افزود: شاخص کل بازار بورس با ۱۸ هزار و ۷۵۵ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۴۴۵ هزار و ۸۹۴ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۲۵۰ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۵۶۵۴ واحد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز