آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۸:۰۷:۰۹
کد خبر: ۹۶۱۹۶۶
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن
مطالعات اولیه و آماده‌سازی زمین برای احداث ٢١ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان غربی انجام شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیدمحسن حمزه‌لو،مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن  در روزهای آینده خبر داد و گفت: مطالعات اولیه و آماده‌سازی زمین برای احداث ٢١ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی انجام شده که به زودی مرحله‌ی اجرایی این طرح شروع می‌شود. 

حمزلو گفت : طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت دولت، بخش خصوصی و مردم اجرا می‌شود و در این بین وظیفه‌ی اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین اراضی موردنیاز و تسهیل در فرآیند صدور مجوزهاست. 

این مقام مسئول در ادامه‌ به افتتاح ۵۶ پروژه راه و شهرسازی به ارزش دوهزار و ۴٧٨ میلیارد ریال در دهه‌ی مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد که احداث ۴٢کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و فرعی که حجم بالای آن به تکمیل کریدور غرب کشور مربوط بوده و نیز بهسازی و آسفالت ١١٠ کیلومتر راه روستایی از مهم‌ترین پروژه‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : آماده بهره‌برداری بیش از دو هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت های لازم در مساکن مهر و افتتاح پروژه های بازآفرینی شهری شامل احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از دیگر دستاوردهای این اداره کل است که همزمان با ایام بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز