بهره برداری از ۱۳پروژه های آبرسانی روستایی سلماس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۹:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۰۱۷
بهره برداری از ۱۳پروژه های آبرسانی روستایی سلماس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی
چند طرح عمرانی و اقتصادی در سلماس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آیدین رحمانی در آئین بهره برداری از ۱۳پروژه های آبرسانی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلماس، گفت: برنامه ریزی تمام مسئولین در جهت توسعه مناطق روستایی است و مجموعه مدیریتی استان نیز به متعاقب سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آوردن زمینه های لازم برای توسعه روستایی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

a3

گفتنی است، ۱۳ پروژه آب رسانی به روستاهای شهرستان سلماس با اعتبار بالغ بر ۴۵/۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

آیدین رحمانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری سلماس در مسجد الرسول (ص) اسلام آباد برگرار شد، گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۹۴ طرح عمرانی، کشاورزی و صنعتی با ۲۱ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان طی ایام‌الله دهه فجر بیانگر کار و تلاش مضاعف برای توسعه و پیشرفت مناطق مختلف استان است.

a1

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: این اقدامات عمرانی و توسعه‌ای که با وجود محدودیت‌های اعتباری و تحریم‌های ظالمانه دشمنان با تلاش دولت به سرانجام رسیده، برای آبادانی استان کافی نیست و باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی بیان کرد: مدیران شهرستان‌ها با شناخت کامل از وضعیت عمرانی و اقتصادی مناطق و با برنامه‌ریزی و جذب منابع، مسیر توسعه آذربایجان‌غربی را هموارتر کنند.

a2

رحمانی اظهار داشت: توسعه عمرانی و بهبود زیرساخت‌های آذربایجانغربی در سایه امنیت پایدار به عنوان بزرگترین دستاورد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به برکت خون پاک شهیدان محقق شده‌است.

گفتنی است برای اجرای این  ۶ پروژه عمران شهری بالغ بر ۳۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نظر شما