بیانیه ریاست و اعضا هیات نمایندگان اتاق ارومیه به مناسبت ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۷:۰۶
کد خبر: ۹۶۲۷۱۹
بیانیه ریاست و اعضا هیات نمایندگان اتاق ارومیه به مناسبت ۲۲ بهمن
رییس و اعضا هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به مناسبت چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر نمود.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رییس و اعضا هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به مناسبت چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر نمود.

ملت شریف ایران اسلامی طی چهل سال اخیر در همه صحنه ها و بویژه در بزنگاه ها، با حضور به موقع و خردمندانه خود در صحنه های انقلاب و پاسداری از نظام اسلامی، نشان داده اند در راه آرمان های امام خمینی(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری ثابت قدم مانده و به دشمنان این مرز و بوم اجازه گستاخی نخواهند داد.

همانا مقام معظم رهبری فرمودند " مردم همان کسانی هستند که حماسه ۲۲ بهمن هر سال را بوجود می آورند، " این کلام رهبر معظم انقلاب به خوبی نمایانگر اهمیت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است؛ در همین راستا مجموعه اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ارومیه همراه با همه مردم ایران عزیز در این روز باشکوه در راهپیمایی بزرگ شرکت خواهد نمود.

بی گمان اتاق ارومیه بعنوان نماینده بخش خصوصی استان آذربایجان غربی دوشادوش خانواده بزرگ و فرهیخته انقلاب و دیگر اقشار ملت، روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ پاسخ کوبنده ای به متوهمان سرسپرده و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز