افتتاح ۱۳۰امین جایگاه سوخت در شهرستان‌های شمال آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۲۹:۴۰
کد خبر: ۹۶۳۳۴۷
افتتاح ۱۳۰امین جایگاه سوخت در شهرستان‌های شمال آذربایجان غربی
با بهره برداری از یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در ارومیه شمارجایگاه‌های سوخت مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی به ۱۳۰ باب افزایش یافت.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رحمت حاجی زاده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ارومیه در گفتگو با .. افزود: جایگاه جدیدالاحداث فلامینگو در کیلومتر ۲۰ جاده ارومیه تبریز قرار گرفته و به جهت موقعیت خاص جغرافیایی آن که در مسیر پر تردد مسافران قرار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است
 
او افزود: جایگاه جدیدالاحداث فلامینگو در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعا دارای ۴ نازل سوختگیری می‌باشد.
 
او تصریح کرد: این جایگاه دارای یک سکوی بنزین و یک سکوی نفتگاز که در هر سکو یک تلمبه قرار گرفته و امکان عرضه دو نوع فرآورده بنزین و نفتگاز یورو ۵ و سوختگیری همزمان ۴ خودرو در جایگاه فراهم شده است.
 
این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در احداث و راه اندازی این جایگاه و امکان اشتغال زایی آن بالغ بر ۷ نفر در فاز اول به تجهیزات بسیار مطلوب آن اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه جایگاه اشاره کرد.
 
رییس شرکت نفت ناحیه ارومیه یادآور شد: در فاز دوم این مجتمع خدماتی و رفاهی جایگاه CNG، پیست ماشین‌های مسابقه ای، پیست اسب سواری، دریاچه مصنوعی آب شور، سفره خانه سنتی و آمفی تئاتر در حال طراحی و ساخت است و قرار هست در سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز