افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۸:۵۴
کد خبر: ۹۶۴۶۸۲
افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی
ساختمان جدید پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در 3 هزار و 500 متر مربع زیر بنا احداث شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رحمانی در آیین افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی استان، با قدردانی از حضور پرشور مردم در رهپیمایی 22 بهمن، گفت: به برکت خون شهدا امنیت پایدار در سراسر کشور ما برقرار است و با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشورمان، مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از نظام اسلامی و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی نشان دادند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد مردم ایران اسلامی با وجود سختی ها و مشکلات اقتصادی در کنار حاکمیت قرار دارند و با وحدت و همدلی مشکلات را حل خواهند کرد.

رحمانی  با ارائه گزارشی از افتتاح طرح های مختلف در این ایام مبارک، گفت:  در دهه مبارک فجر امسال 594 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی شده  و برای بهره برداری  و کلنگ زنی  این تعداد طرح در مجموع بیش از  21 هزار و 572 میلیارد ریال اعتبار هزینه و پیش بینی شده است که با بهره برداری از این پروژه ها 2 هزار و 740 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد:  با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان ، بسیاری از طرح های افتتاح شده در دهه مبارک فجر در حوزه زیر ساخت های توسعه در استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا کنون به ارزش بیش از 12 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در حوزه های مختلف در استان به بهره برداری رسیده که این تعداد و اعتبار در آذربایجان غربی بی نظیر است .

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر نقش موثر پزشکی قانونی در جلسات کمیسیون ایمنی راههای استان، ادامه داد: تمامی تلاش استان در کمیسیون ایمنی راه ها کاهش تصادفات جاده ای است و پزشکی قانونی می تواند با ارائه آمارهای موجود و تحلیل های مربوطه نقش موثری را در تصمیمات این کمیسیون ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز