رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه اعلام نمود

پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان ارومیه و آمادگی راهداران

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۴:۰۶
کد خبر: ۹۶۶۰۲۲
پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان ارومیه و آمادگی راهداران
صادق حبیب زاده : با همکاری و همدلی دیگر متولیان برگزاری انتخابات، هیچ مشکل خاصی در بازگشایی محورهای مواصلاتی وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حوزه این شهرستان فراهم شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: با همکاری و همدلی دیگر متولیان برگزاری انتخابات، هیچ مشکل خاصی در بازگشایی محورهای مواصلاتی وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حوزه این شهرستان فراهم شده است.

حبیب زاده در جلسه آمادگی راهداران و اتخاذ تهمیدات لازم برای انتخابات پیش رو که با حضور مدیریت بحران فرمانداری و کارشناسان اداره برگزار شد، خاطر نشان کرد: بازگشایی محورها و جلوگیری از مسدود شدن تمام راه های روستایی از برنامه های راهداران طی روزهای آتی است.

وی با بیان اینکه انتخابات آبرو و اقتدار نظام است، افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و افزایش تعداد ماشین آلات از جمله لودر،گریدرو بلدوزر بصورت استیجاری بخشی از اقدامات این حوزه است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه ادامه داد: اکیپ های سیار راهداری شامل کارشناسان خبره راه و مجهز به تجهیزات زمستانی  24 ساعت قبل از شروع انتخابات در محورها حضور داشته و هم چنین ستاد مرکزی نیز با شیفت بندی تمامی کارشناسان و راهداران آماده پاسخگویی به مشکلات راه و کاربران جاده ای است.

صادق حبیب زاده با اشاره به مسئولیت بازگشایی محورهای اصلی ،فرعی و روستایی جهت برگزاری بدون دغدغه انتخابات را از فعالیت های شاخص راهداران طی عملیات راهداری زمستانی برشمرد و توضیح داد: شیفت بندی و تقسیم بندی ماشین آلات و استقرار آنها جهت پیشگیری از مسدود شدن جاده بر اثر بارش برف ،اعزام اکیپ های خاص و ویژه به مناطق صعب العبور و برفگیر شهرستان ارومیه در دستور کار این اداره قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز