۴۲ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات یازدهم در آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۶:۳۵
کد خبر: ۹۶۶۴۷۸
۴۲ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات یازدهم در آذربایجان غربی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از رقابت ۵۸ نامزد انتخاباتی برای کسب ۳ کرسی بهارستان در حوزه انتخابیه ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه ۴۲ هزار عوامل اجرایی اجرای قانونمند انتخابات یازدهم را بر عهده دارند افزود: تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم در این استان آماده است و برای اخذ آرای مردم استان دو هزار و ۱۱۷ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

مصطفوی ادامه داد: از این تعداد صندوق ۱۲۵۲ صندوق ثابت و ۸۶۵ صندوق سیار می‌باشند و همچنین از مجموع صندوق‌های آرای استان ۱۱۱۱ صندوق در مناطق روستایی و ۱۰۰۶ صندوق نیز در مناطق شهری آرای مردم آذربایجان غربی را اخذ خواهند کرد.

او آخرین آمار نامزد‌های انتخاباتی در حوزه های انتخابیه استان را نیز یادآور شد و گفت: در حال حاضر به تفکیک حوزه‌های انتخابیه ارومیه ۵۸ نفر بوکان ۸ نفر، پیرانشهر سردشت ۸ نفر، نقده و اشنویه ۱۳ نفر، ماکو، چالدران، پلدشت و شوط ۱۵ نفر، سلماس ۱۳ نفر، خوی و چایپاره ۱۳ نفر، مهاباد ۱۰ نفر، شاهین دژ و تکاب ۱۹ نفر و میاندوآب ۸ نفر در مناطق مختلف آذربایجان غربی برای کسب کرسی‌های نمایندگی مجلس رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی یاد آور شد  از حوزه  انتخابیه ارومیه سه نفر و از هرکدام از حوزه های انتخابیه استان  یک نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی با رای مستقیم مردم برگزیده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز