انتصاب سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۱:۱۲
کد خبر: ۹۶۶۴۹۲
انتصاب سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی
​سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی باحضور معاونین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان در فرمانداری معارفه شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علیرضا رضوی  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در حکمی سلطانعلی ولیزاده را  را به سرپرستی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی  منصوب کرد.

در مراسم معارفه که با حضور فرماندار ویژه شهرستان و معاونین خدمات مشترکین و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان در فرمانداری شهرستان برگزار شد آقای سلطانعلی ولیزاده بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی معرفی و از خدمات ارزنده آقای سلطانی تقدیر شد.

خ1

در این حکم آمده است :

با عنایت به تعهد و شایستگی و سوابقارزشمند جنابعالی ، به موجب این ابلاغ از تاریخ ابلاغ به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی منصوب می شوید تا زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمائید ، امید است با استفاده از تجربیات ارزنده گذشته و بکارگیری و استفاده از توان پرسنل در اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهموری اسلامی ایران ، تحقق اهداف عالیه شرکت و سیاست های یکپارچه سازی موفق و موید باشید.

خ2

لازم به توضیح است در راستای اجرای تصمیم وزارت نیرو مبنی بر یکپارچه سازی  شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ها و استان‌‎ها تشکیل می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز