افزایش ۲۲ درصدی معاملات سهام در تالار بورس آذربایجان غربی

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۸:۰۳
کد خبر: ۹۶۷۸۸۰
افزایش ۲۲ درصدی معاملات سهام در تالار بورس آذربایجان غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: در هفته گذشته خرید و فروش سهام در تالار بورس آذربایجان غربی ۲۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ، اظهار کرد: در هفته گذشته افزون بر ۱۰۰ میلیون و ۹۷۰ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۷۸۶ میلیارد و ۳۸۱ میلون ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۴۷ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

او افزود: حجم معاملات تالار بورس ارومیه نسبت به هفته گذشته با رشد ۲۲ درصدی و ارزش معاملات سهام نیز با رشد ۵۲ درصدی همراه بود.

جوادی ادامه داد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۳۶۸ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۳ درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت شیشه و گاز با ۶ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: شاخص کل بازار بورس با ۱۹ هزار و ۶۷۶ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۴۷۸ هزار و ۷۵۵ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۹۱ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۶ هزار و ۲۰۶ واحد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز