اعلام قطعی نماینده تکاب و شاهین‌دژ در مجلس یازدهم

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۸:۳۹
کد خبر: ۹۶۸۲۹۷
اعلام قطعی نماینده تکاب و شاهین‌دژ در مجلس یازدهم
حسن همتی با کسب بیشترین آرای جمع‌آوری شده به عنوان نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  افزود: «همتی» با کسب مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۶ رای از مجموع ۶۰ هزار و ۴۰۲ رای ماخوذه و تنها با اختلاف ۷۸ رای نسبت به نفر دوم موفق شد به خانه ملت راه پیدا کند.

ایوب آذین‌پور ادامه داد: پس از وی «محمدجواد سبحانی‌فر» با ۱۲ هزار و ۴۸۸ رای، «سهراب محمدزاده» با کسب هفت هزار و ۴۶۰ رای، «علی‌اصغر محمدی» با ۶ هزار و ۶۴۴ رای، «جواد مولودی» با ۶ هزار و ۲۵۸ و «رحمان حمدی» با ۲ هزار و ۴۰۳ رای به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: «صغری بزرگی» با ۲ هزار و ۱۲ رای، «خدیجه مهدوی» با یکهزار و ۹۹۸ رای، «پرویز صفرعلی» با یکهزار و ۵۱۴ رای، «علیر نصیری» با یکهزار و ۴۷۴ رای، «نبی‌الله پاکمنش» با یکهزار و ۲۸۶ رای و «ناصر جهانی» با یکهزار و ۲۴۷ رای به ترتیب در ردههای بعدی جای گرفتند.

آذین‌پور اضافه کرد: «خلیل شکری» با ۸۷۴ رای، «هادی خدایی» با ۶۳۵ رای، «محمود غفوریان» با ۵۶۹ رای، «عباس پاشایی» با ۴۸۵ رای، «روح‌اله اخوان» با ۲۵۷ رای و «داود شاهی» با ۲۳۲ رای نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز