پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت توسط کمیته امداد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۴:۵۹
کد خبر: ۹۷۰۲۷۴
پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت توسط کمیته امداد
امسال بیش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه این نهاد برای ایجاد تسهیلات بیشتر در راستای ازدواج جوانان گام‌های موثری برداشته است؛ گفت: در این زمینه کمیته امداد، در سال جاری بیش از ۳ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت استان پرداخت کرده است.
 
سهندی افزود: کمک هزینه‌های پرداخت شده برای تأمین هزینه خرید جهیزیه یک‌هزار و ۴۹۱ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان بوده است.
 
او با اشاره به پایین بودن میزان طلاق در میان مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: خوشبختانه میزان طلاق در میان مددجویان آذربایجان‌غربی کمتر از ۲ درصد می‌باشد که در مقایسه با آمار کشوری طلاق در جامعه، بسیار ناچیز است.
 
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج و وام قرض‌الحسنه به زوجین تا سقف ۵ میلیون تومان و پرداخت وام اشتغال به دامادان برای ایجاد اشتغال از اهم برنامه‌های کمیته امداد استان در راستای تسهیل ازدواج مددجویان است.
 
او ارائه بسته‌های تشویقی و مساعدت به این مددجویان و انجام مشاوره‌های تخصصی پیش و پس از ازدواج را از سایر برنامه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای تسهیل ازدواج مددجویان برشمرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز