نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشد

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۱:۵۸
کد خبر: ۹۷۰۹۵۳
آذربایجان غربی باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: منتخبین مردم در مجلس مشکلات استان را به صورت جمعی پیگیری کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در اولین دیدار منتخبین مردم آذربایجان غربی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزارشد، خطاب به منتخبین مجلس یازدهم افزود: مطالبات و مشکلات استان را بصورت جمعی پیگیر باشید و یک تنه و خودخواهانه رفتار نکنید.

وی ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات را که مطالبه و دغدغه همه مردم و خودتان نیز هست را در اولویت برنامه های خود قرار دهید.

امام جمعه ارومیه بااشاره به اینکه وحدت، برادری و صمیمیت اساس کار است و استان ما باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشد، تاکید کرد: از اساسی ترین موانع توسعه و پیشرفت استان، تفرق و نبود وحدت در میان نمایندگان استان است.

وی ادامه داد: برادری و الفت را در میان خود حاکم کنید و اجازه بروز کدورت ها و دشمنی ها را در جمع خود راه ندهید

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت برگزاری جلسات مشترک استانی تاکید کرد و اظهار کرد: برگزاری جلسات به صورت فصلی و با حضور تمامی نمایندگان بسیار ضروری است و لازم است موضوعات اقتصادی و توسعه استان در جلسات مجمع مطرح شده و پیگیری مستمر صورت بگیرد.

حجت الاسلام قریشی خطاب به منتخبین مردم استان در مجلس پیش رو با تاکید براینکه از تجربیات، ایده ها و دانش اندیشمندان، نخبگان و مشاوران دانشگاهی در استان بخوبی استفاده کنید، گفت: با توجه به گستردگی مسئولیت نمایندگی مجلس حتما از مشاوران زبده، با تقوا و دلسوز بهره مند شوید.

حجت الاسلام قریشی در توصیه های اخلاقی خطاب به منتخبین مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان خود وابسته نشوید و نمایندگی مجلس را فرصتی برای خدمت  به مردم بدانید، سبک زندگی در دنیا بر اساس صعود و افول است و پیروز این میدان کسی است که با خدمت به مردم  سعادت خود را در روز قیامت تضمین کند.

وی بابیان اینکه دنیا تنها مسیر برای سعادت اخروی است و شما بعنوان نمایندگان مجلس از این فرصت برای انجام عمل صالح و سعادتمندی در محضر الهی بخوبی استفاده کنید، تصریح کرد: رأی مردم را در راستای پیروی از منویات رهبری و در حمایت از نظام اسلامی بدانید و آن را معیار مقبولیت خود و تبعیت از هوای نفس ندانید.

امام جمعه ارومیه گفت: برای موفقیت در انجام مسئولیت خود ارتباط وثیق و تحجد شبانه داشته باشید و در کارهای خود صادقانه و با اخلاص عمل کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز